۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

مقایسه مشایی با سلمان رشدی توسط مداح معروف

حاج منصور ارضی مداح معروف کشور، اسفندیار رحیم مشایی را با سلمان رشدی مقایسه کرد.

این مداح حامی دولت روز سه شنبه در مراسم زیارت عاشورا در حسینیه صنف لباس فروش ها در اظهارات کم سابقه ای اعلام کرد: "این آقایی که ادعای آسمانی بودن دارد از سلمان رشدی هم بدتر است."

حاج منصور ارضی در ادامه با اشاره به سیاستهای جدید فرهنگی دولت به رهبری مشایی، افزود: "این فرد کارهایی که خاتمی و ابطحی در دوره گذشته با کمک هم نتوانستند انجام دهند یک تنه دارد انجام می دهد.

وی پیش از این در مسجد ارک تهران در هنگام ورود رئیس جمهور نسبت به برخی اطرافیان وی هشدار داده بود که مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت.

حاج منصور ارضی از مداحان حامی دولت است که حتی در سفرهای استانی مدتی با اعضای هیات دولت همراه بود.


در همین حال سایت "یاران خورشید" نزدیک به مشایی در انتقاد به سخنان این مداح مشهور نوشت:

برادر ارضي! چه زيبا بود به معناي حقيقي پيرو ولايتمان و مولايمان حضرت آيت الله خامنه اي حفظه الله بوديم و از روي سند و با بصيرت سخن مي گفتيم نه از روي شنيده ها و شايعات افواهي!

اما توصيه ما به برادر حاج منصور ارضي:
هر چند ممکن است ايراداتي نسبت به برخي مواضع مهندس اسفنديار رحيم مشايي وارد باشد، ولي مقايسه يک مسلمان شيعه با مرتد واجب القتل و مهدورالدمي به نام سلمان رشدي - که آن اهانت ها را به ساحت قدسي رسول الله (ص) داشت - هرگز نمي تواند منطبق با آموزه هاي امام حسين(ع) باشد که شخصي مانند حاج منصور ارضي ، ادعاي ارادتمندي و مداحي اش را دارد.

برادر حاج منصور ارضي!
آيا فکر نمي کنيد مقايسه مشايي با سلمان رشدي واجب القتل،زمينه قتل يا ترور مهندس مشايي را آماده مي کند؟
متاسفانه برخي افراد عادت کرده اند هر که از او خوششان نمي آيد را با کفار و منافقين مقايسه کنند و شمر و يزيد و معاويه و اخيراً هم سلمان رشدي بخوانندش و گويا واقعاً ترک عادت هم موجب مرض است!

به مدعيان دينداري و ارزش گرايي ، قوياً توصيه مي کنيم ، مدتي را به سکوت و مطالعه در آموزه هاي ديني بپردازند و از جمله براي يک بار هم که شده ترجمه قرآن را بخوانند تا لااقل بفهمند که آنچه مي گويند و عمل مي کنند ، با اسلام حضرت محمد(ص) و امام علي(ع) و امام حسين(ع) ، فرسنگ ها فاصله دارد ؛ آن گاه ، يا رفتارهايشان را اصلاح کنند و يا لطفي به دين و دينداران کنند و از آن پس به نام دين و به حساب دين سخن نگويند تا هزينه ندانم کاري ها و کج روي هايشان بر دوش شريعت پاک محمدي نيفتد.

Posted via email from وبلاگ سهراب ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter