۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

جنبش راه سبز - بازداشت شش تن از چهره های اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد

شبکه جنبش راه سبز (جرس): شش نفر از اعضاي مركزي احزاب اصلاح طلب استان كهگيلويه و بويراحمد صبح امروز بازداشت شدند.

به گزارش جرس، در پي اعتراض احزاب اصلاح طلب استان كهگيلويه و بويراحمد نسبت به سخنراني اهانت آميز روح الله حسينيان در سخنان پيش از خطبه نماز جمعه ياسوج، و پس از بازجويي هاي مكرر در ستاد خبري اداره اطلاعات استان امروز چهارشنبه 30 دي ماه سه نفر از مسئولين و سه عضو شوراي مركزي احزاب اصلاح طلب استان بازداشت موقت شدند.

گفتنی است در پی شکایت روح الله حسینیان، سيد ضياء الدين رضا توفيقي رئيس سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي استان، سيد رضا عسكري دبير جبهه ي مشاركت ايران اسلامي، علي خواجوي دبير انجمن اسلامي معلمان استان به همراه قاسم يزداني، لطيف رستاد و هجير تشكري از اعضاي شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي بعد از ظهر چهارشنبه بازداشت شدند.

گفتني است هفته پس از انتخابات نيز در تجمعي مقابل جبهه مشاركت در ياسوج نيروهاي لباس شخصي به تجمع معترضان يورش بردند و ضمن ضرب و شتم سي نفر از اصلاح طلبان و دانشجويان دهها نفر از معترضين به تقلب در انتخابات را براي مدت يكماه دستگير كردند.‬ كه شش نفر فوق بعد از آن تجمع نيز براي مدتي در بازداشت به سر می بردند.




جنبش راه سبز - اختصاصی جرس / بازداشت شش تن از چهره های اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter