۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

Khodnevis - تقویم سبز (۱۱) ، سه شنبه ، ۲۹/۱۰/۱۳۸۸

رهبری در دیدار خودجوش با تعدادی جیگر طلا از کسانی که وجود داشتند ولی اسم نداشتند خواست تا موضع خودشان را بصورت شفاف روشن بکنند. موضع شفاف بی‌نام‌ها که هم اکنون ظاهراً خاموش است باعث شد تا این کلام کلثوم (یکجور معصوم که میخ دارد) از سه جهت خیلی باحال بشود:


جهت باحال اول: تعدادی ساندیس خور بی نام و نشان عین دستگیره می‌نشینند تا رهبری با آنها حرف بزند رهبری همینجوری که عین میخ نگاهشان می‌کند برای تعدادی با نام و نشان حرف می‌زند پیغام پسغام می‌فرستد. نه اینکه فکر کنید هسته مربوطه را برای گفتگوی رو رد رو ندارد‌ها، نه، آدم حسابشان نمی‌کند آنها هم ایشان را هسته مربوطه حساب نمی‌کنند این به اون در.


جهت باحال دوم: مردم هر روز خواهر مادر معظم له را به بهانه مناسک حج می‌برند صفا همانجا ول می‌کنند هر روز یکی از سطول زباله (سطول از سطل می‌آید سن شما کم است نمی‌دانید این چیزها را) جهت راهنمائی توریست‌ها و اطلاع از محل بیت ایشان مزین به نام مبارک می‌شود پلیس هر روز می‌گوید اگر فردا هم از اینکارها بکنید خشتکتان را درمی‌آورم مردم هر روز ضخیم‌ترین انگشت دستشان را به همان پلیس نشان می‌دهند بعد این برای چند نفر پیغام می‌فرستد می‌گوید موضع شفافتان را روشن کنید. پرسیدیم گفتند آلان شب است روشن کنیم بد خواب می‌شوی خدای نکرده پتو یخ می‌کند.


جهت باحال سوم: موسوی و کروبی و خصوصاً علی الخصوص مخصوصاً مشخصاً خاتمی روزی چهارصد دفعه می‌گویند خ.ره ! از احمدی نژاد بکش بیرون ما هم از تو می‌کشیم بیرون این باز می‌گوید موضع شفافتان را روشن کنید. موسوی و کروبی و خصوصاً علی الخصوص مخصوصاً مشخصاً خاتمی روزی چهارصد دفعه انگشتشان را تا مچ می‌کنند توی اصل ولایت فقیه جهت تاکید بیشتر بعضی وقت‌ها حال خود سبزها هم بهم می‌خورد این باز می‌گوید موضع شفافتان را روشن کنید. می‌ترسم این کروبی ادب ندارد پس فردا بردارد یک موضع بدش را لامپ بزند روشن کند شفاف به رهبری نشان بدهد بگوید بیا! موضع شفاف خودم را روشن کردم فقط برای تو!

به همین مناسبت سید ممد خاتمی درحالیکه مدت‌هاست دنبال موضع شفاف خودش می‌گردد در دیدار با کسانی که ولی فقیه بابایشان را درآورده تاکید کرد که ولی فقیه چیز خوبی است. وی گفت پای ما به ولی فقیه بند است ولی به آن پای‌بند نیستیم. سید ممد افزود ما تمام قانون اساسی را تا ... قبول داریم فقط جلد قانون اساسی یک کمی کلفت است آدم زخم می‌شود. وی همچنین درحالیکه موضع شفاف خودش را می‌خاراند گفت حالا اگر قانون اساسی ما را قبول ندارد باید بشینیم با ابوالفضل بیهقی گفتمان کنیم. در حال حاضر قانون اساسی به یکجور یاسای چنگیز گفته می‌شود که در آن به تعلیم زبان عربی تاکید شده و روزی سی متر طناب به آن اضافه می‌شود . همچنین روزی چهل دفعه هم قرار میشود که قانون اساسی اساساً اصلاح بشود لیکن از آنجائی‌که در جمهوری اسلامی خیلی چیزهای دیگر هم قبلاً قرار بود که الآن دیگر قرار نیست لذا جلسه اصلاحی مجلس آخرش با قرائت فاتحه به روان نویسندگان و متوفیان اجرای همان قانون ختم می‌شود.


نظر سید ممد شفاف الموضع در مورد لزوم قبول ولایت فقیه تا بیخ درحالی طرح شد که الآن خود ولی فقیه هم خودش را قبول ندارد. نامبرده هر روز دور خودش سیم خاردار می‌کشد که موضع شفاف ملت شهید پرور از سوراخ بیت دخول نکند. در حال حاضر اگر ولی فقیه را هیپنوتیزم کنی بپرسی ولایت فقیه سیخی چند می‌گوید سیخ را نمی‌دانم ولی ذغال و منقل را الآن از جنتی برایت می‌پرسم. البته خاتمی است دیگر بعضی وقت‌ها همینطوری یک چیزی می‌پراند زیاد مهم نیست. بهرحال جنبش با اینهمه کار سخت و زیاد و دنگ و فنگ زنگ تفریح هم می‌خواهد دیگر ‍. شما گیر ندهید بروید موضع شفاف خودتان را روشن کنید به رهبری نشان بدهید طفلکی خیلی علاقه نشان می‌دهد!



Khodnevis - تقویم سبز (۱۱) ، سه شنبه ، ۲۹/۱۰/۱۳۸۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter