۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

شبکه ماهواره ی "فارسی وان" متعلق به اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر احمدی نژاد است

لحظه نیوز:

طی ماههای اخیر شبکه ی ماهواره ای تحت عنوان "فارسی 1" که به صورت 24 ساعته در حال پخش سریال های جذاب و متفاوت است، تماشاگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

به گزارش خبرنگار لحظه نیوز (LahzehNews.COm) ؛ همواره این سئوال از سوی بینندگان این شبکه مطرح می شده که این شبکه وابسته به چه جریانی است که روزانه چندین سریال خانواده ای جذاب پخش می کند و در عین حال با کمترین تبلیغات میان برنامه ی تلویزیونی، باعث استقبال ایرانیان شده است؟

اما خبرنگار لحظه نیوز کسب اطلاع کرده که یک جریان رسانه ای نزدیک به یکی از مقامات (که حضورش در سمت بالای یکی از قوا و اظهار نظر گاه و بیگاهش در مورد مسائل عقیدتی، باعث دلخوری و ناراحتی شدید منتقدان و حتی دوستداران و دلسوزان جریان مطبوعش شد) در تماس با رابرت مرداک مسئول این شبکه ، با پیشنهادی باور نکردنی وی را برای فروش این شبکه مجاب کرده است  و ظاهراً قرار است این شبکه طی سالیان آتی، و در انتخابات ریاست جمهوری آینده، نقش مهمی به عنوان ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدهای احتمالی ایفا کند. 

این شبکه تلویزیونی با وجودی که سریال های جذاب و پرمخاطبی را پخش می کند، اما بیننده ی این شبکه، پس از تماشای مداوم این سریال ها بی اختیار ، اخلاقیات نه چندان جالب بازیگران این سریال را نصیب خود می کند. روابط دوست دختر و پسری به شدت غلیظ و جا به جا شدن پی در پی روابط با دوستان نزدیک، دوستی مردان و زنان متاهل با جنس مخالف ، دوستی زنان با مردان بسیار جوان تر از خود و بالعکس، تنها بخشی از داستان های این شبکه تلویزیونی است. شبکه ای خواسته یا ناخواسته، چنین مسائلی را به تماشاگر خود القا می کند.

البته خبرنگار لحظه نیوز، هنوز در مورد موافقت یا مخالفت این مقام بلندپایه و بسیار روشنفکر با محتوای سریال های تلویزیونی شبکه ماهواره ای "فارسی 1" به قطعیت نرسیده است.

در این مورد، مطالعه ی مقاله ای تحت عنوان «فارسی یک»ها، منفذ یا معضل در ستون (سخن روز) توصیه می شود

Posted via email from وبلاگ سهراب ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter