۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: مهاجرت متخصصان نفتی شدت گرفت

حضور متخصصان نفتی بومی در پروژه ها و طرح های صنعت نفت و گاز کشور به دلیل مهاجرت این افراد با کاهش چشم گیری مواجه شده است.

به گفته سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ، مهاجرت متخصصان نفتی طی سال های گذشته با رشد زیادی همراه بوده به طوریکه در بسیاری از پروژه ها و طرح های صنعت نفت و گاز کشور با کمبود نیروی بومی متخصص مواجه شده ایم .

براساس اظهارات سید عماد حسینی ، متخصصان نفتی ایرانی با وجود آنکه سرمایه های ما هستند و با هزینه این کشور تحصیل کرده اند اما به دلیل پیشنهاد حقوق های تقریبا 5 برابری نسبت به حقوق دریافتیشان در ایران ناچار به مهاجرت از ایران شده اند .

این عضو کمیسیون انرژی مجلس از برگزاری نشست های مختلف برای حل این بحران خبرداد و تاکید کرد : قرار است دولت با ارائه پیشنهاد و راهکارهایی در جهت تشویق متخصصان برای حضور در کشور ارائه کنند تا شاید بتوان ازا ین طریق متخصصان نفتی را برای حضور در کشور ترغیب کرد .

وی بر امادگی مجلس برای حمایت از راهکارهای دولت در راستای جلب رضایت متخصصان نفتی تاکید و ابراز امیدواری کرد : دولت هر چه زودتر این پیشنهادات و راهکارها را به مجلس ارائه دهد .



سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: مهاجرت متخصصان نفتی شدت گرفت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter