۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

امشب مناظره ای در شبکه سه نداریم

شفاف : در حالیکه بسیاری از صاحب نظران سیاسی از برگزاری مناظره های تلویزیونی استقبال کرده اند ، یامین پور مجری این برنامه اعلام کرد که دیگر امکان برگزاری این برنامه به صورت سه نوبت در هفته امکان پذیر نیست .

"وحید یامین پور" مجری برنامه تلویزیونی "رو به فردا" در گفت و گو با برنا، اظهار داشت: امکان پخش هفته ای 2 یا 3 برنامه را نداریم ، چون کارهای پیش تهیه برایمان دشوار و طاقت فرسا است.

وی افزود: درخواست دادیم که هفته ای یک شب برنامه داشته باشیم، که پنج شنبه ها ساعت 22:30 و بهترین زمان برنامه را به ما اختصاص دادند.

مجری برنامه تلویزونی"رو به فردا"، با رد ادعای برخی رسانه ها درخصوص تغییر این برنامه، تصریح کرد: برخلاف ادعای برخی رسانه ها با عنوان "رو به فردا" به کارمان ادامه خواهیم داد.

یامین پور افزود: زمان این برنامه حداقل 90 دقیقه است و کمی ساختار آن نسبت به قبل تغییر کرده است و بخش های متنوع تری در آن پیش بینی شده که گزارشهای مردمی، گزارش از رویدادهای سیاسی اجتماعی هفته، ارتباط مردمی و نگاهی به رسانه های بین المللی از جمله این تغییرات است.

وی خاطرنشان کرد: همچنان مناظره ها در برنامه "رو به فردا" ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که یامین پور پس از مناظره اطاعت و زاکانی زمان مناظره بعدی را یکشنبه ( امشب) اعلام کرده بود که به نظر می رسد با این گفته ها امشب از مناظره خبری نیست !

هر چند برخی رسانه ها امروز با آب و تاب از ظهور برنامه 90 سیاسی خبر دادند اما در واقع خبری که یامین پور اعلام کرده نشان از این داد که صدا و سیما یک گام از برگزاری چند مناظره در هفته عقب نشینی کرده و سعی دارد با تغییراتی آن را به یک نوبت در هفته آنهم در ساعت 22:30 پنج شنبه ها که معمولاً بیننده کمتری دارد پخش کنند .


امشب مناظره ای در شبکه سه نداریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter